Alone

Alone


 

Bm                                                     A                     Bm

  این جمله ی منه دوست دارم خیلی زیاد فک کردن اصلا نمیخواد دوست دارم خیلی زیاد

    Bm         A                                                                      Em

  فقط واسه تو ساختمش دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد

  Bm                     A                      G                        A                          Bm

  دفتر شعر من کجاس واسه ناز اون نگات میخوام امشب تا سحر ترانه سازی بکنم

   Bm        A         G                                  A                                 Bm

  یک ترانه بسازم که جهانی شه که همه دنیا بدونن هیشکی مثه تو نمیشه

  Bm      A     G            A               Em            Bm                     A               Bm

  با جمله های تکراری دوباره بازی میکنم باز خودمو گول میزنم قافیه سازی میکنم

    Bm                    A                                 Em                            A        Bm

  دلم برات تنگ میشه قافیش از سنگ میشه دلم فقط تو رو میخواد قافیشم نمیاد

  Bm          Em              Bm          Em

  هیچی تو ذهنم نمیاد هیچی تو ذهنم نمیاد

   A                 Em                            Bm               A                   Bm

  دفترو میذارم کنار چشمامو رو هم میذارم تورو کنارم میبینم بی اختیار بهت میگم

  Bm                         A                   Em

  دوست دارم خیلی زیاد دوست دارم خیلی زیاد

  Bm                                                     A                     Bm

  این جمله منه دوست دارم خیلی زیاد فک کردن اصلا نمیخواد دوست دارم خیلی زیاد

  Bm         A                                                                      Em

  فقط واسه تو ساختمش دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد

   Bm                                                     A                     Bm

 این جمله منه دوست دارم خیلی زیاد شعره باید خودش بیاد دوست دارم خیلی زیاد

  Bm         A                                                                      Em

  قافیه لازم نداره دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد

  Bm  A   G            A               Em         Bm                 A                          Bm

  سهراب سپهری شاملو حافظ و سعدی میخونم دنبال یه حرف قشنگ تا صبح بیدار میمونم

  Bm         A                                     Em                             A                Bm

  گوش رو بر میدارمو یه زنگ به مریم میزنم یه گوشه تنها میشینم گیتارو با غم میزنم

Bm                                                     A                     Bm

  این جمله منه دوست دارم خیلی زیاد فک کردن اصلا نمیخواد دوست دارم خیلی زیاد

  Bm         A                                                                      Em

  فقط واسه تو ساختمش دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد

   Bm                                                     A                     Bm

 این جمله منه دوست دارم خیلی زیاد شعره باید خودش بیاد دوست دارم خیلی زیاد

  Bm         A                                                                      Em

  قافیه لازم نداره دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com